Tuesday, May 26, 2009

Thinking about

Okay. Now dah tersuka Nokia E75 sebab dia ada normal keypad and qwerty keyboard ahhh total love. So I can have both muhahaha tamak. But yes. Mmg. Teruk. But so expensive lah I die cannot afford have to starve dua bulan mcm ni.

Then there's Sony Ericsson, the favourite brand. Boleh beli C902, boleh tahan la harga dia, I think lah. Camera pun 5 Megapixels, as opposed to E75's 3.2 je. I'm not a big fan of Nokia tapi E75 is sexy. Well, one of the sexy phones anyway. I like qwerty phones but but...so leceh la to text but this model has both! Like what I said to Muki, best of both worlds okay dah quote Hannah Montana dah T__________T

Kalau nak E75 memang takkan dapat habis koyak rabak poket mak bapak semua and mungkin nanti complain sebab bukan Sony lah sound tak best la camera kurang lah. Or....I should see Muki and test dengan dia punya dulu. Tapi tu pun takkan dapat jugak. Sebab mahal la. Muki cakap it's 1700? T__________T

Will have to resort with the Sony which is sexy too, I call it James Bond phone sebab advert dia pakai James Bond hahah senang ingat sikit. C905 too bulky. Last resort is Shafiq's current phone tapi it's slim and knowing me and my slippery hands mesti jatuh punya haritu pegang pun boleh slip. Sorry Shafiq.

Haih nanti Mama will set the budget and kena la doa banyak banyak hope Abah bagi beli yang lagi elok. If ikutkan, boleh kot dapat Nokia tu tapi haa mati la dengan guilt nanti tak mau la payah payah.

Okay cc nak tutup dah byebye.

2 comments:

  1. James Bond sexay phone pls ;)

    ReplyDelete
  2. I KNOWWW! I hope ada lagi in titanium silver. gahhh mau mau.

    ReplyDelete